.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بابل از مشکل کم‌آبی رنج می‌برد

شمال نیوز: امام جمعه بابل گفت: مهم‌ترین مشکل شهرستان بابل معوقاتی است از طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و اثرگذار که به مردم وعده داده شده اما تاکنون عملی نشده است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز، حجت الاسلام حسن روحانی درجمع خبرنگاران رسانه بابیان اینکه مهم‌ترین مشکل مردم بابل مسئله بی‌آبی است، بیان داشت: به هر کجا می‌روم مردم با مشکل کم‌آبی مواجه هستند، روستاها نسبت به شهر شرایط بهتری دارند اما مدت 20 سال است بابل با مشکل بی‌آبی مواجه است.

روحانی بیان داشت: شهرستان 500هزار نفری بابل در حالی از مشکل کم‌آبی رنج می‌برد که دیگر شهرهای مازندران وضعیت بهتری نسبت به بابل دارند.

این مسئول طولانی‌شدن پروژه‌های آبرسانی، کمربندی جنوبی و پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل را از جمله مشکلات مهم این شهرستان برشمرد و اظهارداشت: تاکنون وعده‌های داده شده محقق نشده است و اراده‌ای برای حل این مشکلات در استان دیده نمی‌شود.

وی انتقال مشکلات بابل را به رئیس جمهور و وزارتخانه‌ها کمرنگ عنوان کرد و گفت: با توجه به انتقال ضعیف مشکلات این شهرستان، بابل از بی‌مهری مسئولان به شدت رنج می‌برد.

روحانی مسئله راه‌های مواصلاتی را یکی دیگر از مشکلات اساسی شهرستان بابل برشمرد و تصریح کرد: تعریض بسیاری از راه‌های مواصلاتی که به مردم وعده داده شد تحقق پیدا نکرد و گستره شهرستان در راه‌های اصلی و فرعی با تنگنا و مشکل مواجه هستند.

امام جمعه بابل اذعان داشت: در دولت‌های گذشته فراز و نشیب و چاق و لاغری‌های زیادی صورت گرفته و به خاطر رانت‌خواری برخی مسئولان، بابل از امکانات ضعیفی برخوردار شده است که امیدواریم در دولت روحانی توجه ویژه‌ای به شهرستان بابل شود.

امام جمعه بابل عدم تکمیل شبکه گاز را یکی دیگر از مشکلات بابل دانست وخاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستان بابل محروم‌ترین شهرهای مازندران از نظر برخورداری از نعمت گاز است و بسیاری از روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردار نیستند./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند بابلی 30 تير 1392
در شهرستان بابل در خیابان شریعتی در رضیا کلا در روز مردم 20 ساعت از نعمت اب اشامیدنی محروم هستند اکثرا در منزل از منبع اب در ساعتهای نیمه شب برای ذخیره اب روزانه استفاده می کنند متاسفانه بی توجهی مسئولین اداره اب شهرستان بابل و نمایندگان شهرستان بابل در خصوص حل مشکل اب این منطقه غیر قابل انکار است خدا پدر حاج اقای روحانی را بیامرزد که از مشکلات مردم سخن می گوید
نا شناس 31 تير 1392
شهرستان جویبار روزانه 7 ساعت آب شرب ندارند و هیچ سایتی صداش در نمی آد ولی یک اتفاق ساده در بابل سریع رسانه ای میشه
نا شناس 31 تير 1392
با این شرایط چجوری ادعای مرکز شدن استان رو دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
مصطفي 1 مرداد 1392
حاج اقا تشكر از دلسوزي شما . اما چرا اين دونماينده را مورد خطاب قرار نمي ديد مگر قرار مردم براي بابل كار كنند وقتي دونماينده ضعيف داريم چار ميشه كرد لطفا از هردو بخواهيد به مشكلاتمان رسيدگي كنند حاج اقا باور بفرماييد اين دو نماينده نسبت به نريمان وقاسم زاده وكريمي بسيار ضعيف هستند ومتاسفانه در شهرستان طوري شايعه هست كه سه نفر قبلي مطيع جنابعالي نبودند واين دونفر موردتاييد حضرتعالي هستند ارزوي سلامتي براي جنابعالي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.708 seconds.